مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-21ورزشي

جوانان برتر زنجانی در 12 رشته تجلیل می شوند 


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری جشنواره «جوانان برتر ایران زمین» خبر داد و گفت: جوانان زنجانی در 12 رشته تجلیل می شوند.

  - زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین خبر داد و گفت: جوانان زنجانی در 12 رشته تجلیل می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد بازرگان ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: هفته جوان فرصتی برای تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی، توجه ویژه مسئولان و تصمیم گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان و اهتمام برای رفع مسائل آن ها است.

وی به بهره گیری از نیرو و نشاط جوانی در عرصه های مختلف تأکید کرد و گفت: اهداف هفته جوان توانمندسازی جوانان و ارتقای نشاط، امید به آینده، خودباوری و هویت در بین جوانان است و باید ارتباط سازنده میان جوانان با یکدیگر و جوانان با مسئولان تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی خبر داد و افزود: جوانان برتر در 12 رشته شامل قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگرهای فعال رسانه و فضای مجازی، هنر تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی دانش بنیان، ورزش و فعال اجتماعی انتخاب خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برتر زنجانی در 12 رشته تجلیل می شوند 

جوانان برتر زنجانی در 12 رشته تجلیل می شوند